luni, 22 aprilie 2019

CanClip in VMware

   Videclipul prezinta modul cum am rezolvat problema instalarii CanClip in VMware.Asa cum se vede,desi initial am facut instalare nativa ,vresiunea de CanClip este nefunctionala deoarece intra in conflict cu alte programe.Nevrand sa pierd foarte multe date pe care le aveam pe laptop ca urmare ca unei instalari fresh de Windows (solutie cu care CanClip ar fi functionat sigur),am preferat sa creez o masina virtuala in care am instalat o copie noua de Windows7 Ultimate.Solutia aleasa s-a dovedit a fi optima,avand acum un CanClip perfect functional.Singurul dezavantaj ar fi ca dureaza circa un minut pana buteaza masina virtuala,dupa care lucrurile se desfsoara normal.Pentru crearea masinii virtuale am utilizat VMware10 care vine pe DVD instalare de la Ford VCM2 IDS98.01.
    In urma desfsurarii diagnozei pe mai multe masini  utilizand aceasta solutie ,am obtinut rezultate Ok,metoda aleasa dovedindu-si eficienta.



Niciun comentariu: