joi, 21 iunie 2018

Repair ECU Opel

    In videoclip prezint metodologia de reparatie a calculatoarelor HSFI 2.1 si 1,7 ISUZU hibride,care echipeaza marca Opel pe motorizarile 1,4 si 1,6 pe benzina si 1,7 diesel.Acesta este un defect tipic al acestor motoriz ari datorita amplasarii neinspirate a ECU pe corpul motorului.Aceasta dispunere face ca ECU sa fie supus unor diferente mari de temperatura pe timpul functionarii motorului si a unor vibratii mecanice.Cele doua conditii duc la despreinderea firelor de pe paduri asa cum veti vedea in tutorial.Dificultatea repararii acestora pleaca de la solutia tehnica adoptata pentru realizarea acestor tipuri de ECU.Astfel dispunerea componentelor este facuta pe o placa de ceramica pe care sunt realizate traseele de legatura.Placa de ceramica are rolul de a facilita disiparea caldurii eleiberate de componente pe timpul functionarii,ea transmitind caldura la corpul intregului ECU,intreg ansamblul comportandu-se ca un radiator.Refacerea lipiturilor devine astfel dificila deoarece caldura generata de letcon  este disipata ,neajungand la temperatura necesara unei lipituri corecte si sigure.Se impune asadar folosirea ALUSOL  un aliaj care are o temperatuara de topire mult mai mica.Bineinteles ca este necesara si o experienta in domeniul electronicii si deprinderi temeinice in tehnica lipirii.

Niciun comentariu: