duminică, 12 mai 2019

SBB V46.02

  In acest videoclip fac un review asupra programatorului de chei SBB V46.02.Am facut acest clip pentru ca foarte multi vanzatori promoveaza acest produs sub doua forme, ca V46.02 si V48.99.De fapt este acelasi programator,dar odata este indicata versiunea de software iar a doua oara este mentionata versiunea de database.
   O alta precizare voit eronata,cu reavointa este legata de posibilitatea upgradarii acestui programator.Sper ca am fost destul de convingator ,aratand fatul ca programatorul are doar elementele de conectica externa ,dar acestea nu sunt cuplate la placa de baza.De altfel chiar daca am corecta acest lucru ,incercarea de upgrade duce la deteriorarea programatorului,prin stergerea memoriilor flash AM29F016BB,care contin programul software.
   Cu toate acestea ,aceasta versiune de programator reprezinta un pas inainte deoarece baza de date este mult mai ampla.Daca versiunea anterioara V33.06 permitea programarea pe modele auto pana in anul 2011 ,noua versiune permite programarea cheilor pe modele pana in anul 2014.
    Un alt punct forte al acestui programator este faptul ca el indica direct tipul de chip necesarsa fie utilizat pentru programarea pe masina.De asemenea programatrorul afiseaza si informatii legate de localizarea mufei OBD,sub doua forme ,grafc si text.
   Cu tote rezervele pe care le-am prezentat,acest programator reprezinta totusi un device de baza inatelierele de electronica auto,prin marea sa versatilitae si fiabilitate.Faptul ca are un pret foaret convenabil reprezinta un alt atu puternic,investitia recuperandu-se in timp foarte scurt.



Niciun comentariu: